2012. június 21., csütörtök

A kedvenc pulóverem és egy rettenet minta

A kedvenc pulóverem beszerzése a tökéletes véletlen műve volt, ezen kívül szerencse a szerencsétlenségben.

Szegeden járkálva életem párjára vártam éppen, de csak nem jött-csak nem jött (szerencsétlenség), gondoltam benézek az épp közelben lévő kedvenc üzletembe (szerencse) - egy szegedi specialitás, errefelé mindenki ismeri. Nem mondom a nevét, mert reklám lenne, úgy kezdődik, hogy el és úgy végződik, hogy dorádó.
No, ezen a helyen böngészgettem, ahol igazi furcsaságokat lehet kapni és egyáltalán nem állt szándékomban a vásárlás, mikor megláttam A Pulóverem. Borzalmas ronda. Igazi gyöngyszem, különleges ritkaság még ebben a boltban is. Szerelem első látásra.


Megvásároltam életem első - és egyben utolsó halálfejes, valamint első - és egyben utolsó szívmintás ruhadarabját. Ugyanez vonatkozik a rikító neoncitrom és a rikító neonpink színekre is (eegen, nem a monitorod romlott el). A poén az,hogy általában ez a négy tulajdonság egyenként is mind erős késztetést ébreszt bennem arra, hogy azt mondjam: NEM és nem, most sem és sohasem. De így együtt... Látnád csak az emberek arcát, mikor végigmegyek benne az utcán ;) (Még pulóveres időjárás volt, mikor egymáséi lettünk mi ketten, A Pulóverem és én...)

Nos, hogy mért is írtam le mindezt és különben is kit érdekel az én rusnya pulóverem, akármilyen különleges darab?
Az ok egyszerű: bár a pulóveremtől soha nem fogok megválni (ha elnyűvöm, bekeretezve kiteszem a falra), mégis csak most, csak Neked átnyújtom ezüsttálcán az élményt :) A Pulóver mintáját ugyanis felhasználtam a legújabb karkötő mintáimhoz.

Annyira sajnos nem lehet tökéletes, mint A Pulóver, de megteszi ;)

Gyöngyszövés minta


Peyote karkötő minta:

Egy kis segítség, ha nem vagy otthon ezekben a technikákban:

Gyöngyszövés: http://bigyibogyo.blogspot.hu/2011/09/gyongyszoves-szovokerettel.html
Peyote technika: http://bigyibogyo.blogspot.hu/2011/08/peyote-karkoto-fuzese.html

Nos, jó munkát, aztán szaporodjanak azok a rózsaszín halálfejek...

3 megjegyzés:

  1. Azért remélem tudod, hogy most a neon a nyerő. A pulcsi mivoltában ha ne haragszol érte egyetértünk (borzalmasan ronda). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aszta... nem tudtam, de most le vagyok sújtva :D

      Törlés
  2. merci pour ce tres joli shema
    céline

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...